onsdag 7 mars 2012

Test.

Kanske har jag glömt bort hur man gör?
Vi får se - jag testar:

Det har varit grå dagar. Kanske en vecka. Två?
Väldigt grå. Och jag vet att det är de grå dagarna som gör att de färgrika dagarna blir skönare, vackrare. Men det gör inte att de grå dagarna är roligare för det. Idag pratade jag med Terran för sista gången, och det kändes märkligt. Hon tyckte det var lite vemodigt att våra sessioner var över nu, efter tio gånger. Men hon gillade väldigt mycket att jag givit henne namnet Terran.

Jag jobbar på. Kommer kanske att komma på hur man bloggar igen.

Men jag har hittat ett par färger till idag. Och så har vi grattat Mästersnickaren A. Blomid också, för han gick ju och fyllde 30 år.

Jag vet inte om det här blev ett blogginlägg eller inte, men jag trycker "publicera" nu så får vi se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar