onsdag 19 september 2012

Ett inlägg om vad ett inlägg ska handla om?

Förr i världen så visste jag ju precis vad jag skulle skriva om på den här internetsidan.
Nu, inte lika ofta.
Jag är liksom osäker på hur jag ska komma på lite roliga grejer som är fyndiga och vitsiga, och som sen kan ha nån liten tänkvärdhet - för att sen knytas ihop på slutet. Sådär som ett riktigt blogginlägg.

Det kan ju vara så att jag är slut som "bloggare". Att jag borde göra som Mellberg och lägga av i landslaget, som jag för övrigt aldrig har hävdat mig spela i, innan det är för sent. Skillnaden skulle dock bli att han var grym i sin sista landskamp medan jag bara fortsatte likt Ronaldinho, fast utan frisyren eller de ändå emellanåt gudabenådade finterna (läs ordkomponeringarna).

Eller så är det som vanligt bara en liten fas.
En sån här fas som bara måste gås igenom där jag klagar lite på mitt bloggeri och så kanske det känns lite bättre en period.
Synd bara att jag inte vet hur man lägger ut såna här inlägg så att inga andra behöver läsa dem.

Kruxet är ju också att jag inte vet vad jag ska skriva om på den här internetsidan.
För att det ska bli nåt.

Men oavsett om jag är slut som bloggare eller inte så är i alla fall det här inlägget slut nu.
Tackochlov?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar