måndag 14 maj 2012

Imorgon är en annan dag

Den sena timman har varit min skrivtimma.
Jag har valt om lite, för att försöka sova lite mer, och då har skrivtimman blivit lidande. Kanske nån har märkt det, kanske inte. Jag har märkt det.

Bergochdalbanan fortsätter.

Imorgon ska jag på konferens. Berättade för en härlig vän vad vi kommer göra på konferensen imorgon och hon var mycket imponerad. Tills hennes kille frågade om hon verkligen trodde på vad jag sa. Jag förstår inte varför det lät orimligt att vi skulle hinna med Aqua Nova, lasergame, lerduveskytte, besök på framtidsmuseet, lite bowling och en biofilm innan lunch, men tydligen kanske det lät lite orimligt.

Jag tänker att det ska bli spännande att gå på konferens. Det gör jag ju inte så ofta...

Men jag kanske vågar berätta imorgon om hur det var? Om ni vill?

1 kommentar:

  1. vill vill vi alltid. men jag tänker att prioritera sömn är ingen dum grej heller.
    Rock on!

    SvaraRadera