tisdag 6 december 2011

Gissa Djur

När man som jag går omkring och funderar en massa, så blir man lätt lite trött. På sig själv.

Redan igår började jag tänka på hur det skulle kännas att vara RIKTIGT bra på något. (Jag har skrivit om sånt här förut och min största fobi är att upprepa mig, men jag tänker att det här är min internetsida och det kanske går bra ändå.)

Alltså sådär gammeldags bra på nåt. Inte såhär halvbra, som jag kanske är på vissa grejer. Utan typ zlatanbra. Eller Erik Nivabra. Eller Housebra.

Så bra. Så folk liksom tänker; "hm, det här skulle jag behöva hjälp med. Tänk om jag skulle prata med han som har den där Kavelmora Ink om inte han kunde hjälpa mig..."

Typ så bra.


Men jag har inte riktigt självförtroendet för det.

Men så idag kom jag på det. Jag är fett bra på "Gissa Djur" när vi äter middag. Det är sällan jag inte klarar djuren som Leonard tänker ut.


Men det kanske inte man behöver hjälp med så ofta.


Och medans jag tänker ut vad jag ska ha som superkraft så fortsätter jag försöka vara den jag är och kanske hjälpa nån på vägen.

För det kan jag i alla fall ganska bra.


Och så leker jag väl vidare med att gissa djur.


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar: