söndag 11 december 2011

Nåt roligt var det ja

Jag lovade ju att om någon berättade om sitt roligaste minne/aktivitet/grej så skulle jag också berätta mitt. Nu har det ju varit sån sjuk trafik på kommentarer och inlägg (folk har tillochmed faxat in berättelser) så då är det väl på sin plats att jag berättar också.
Men det finns ett problem. Det som jag gjorde kan innefatta en viss preskriptionstid. Jag är fortfarande provanställd konsult och är något rädd om mitt jobb, så jag kommer berätta som i en rebus. Så att jag har mitt på det torra, så att säga, om någon skulle anmäla det här till någon. Man vet ju aldrig.
Men here goes:
Här till höger ser ni en liten film som heter "zamboni". Kolla på den och addera en kontorsstol så kan ni nog förstå hur roligt jag hade det. (Och kanske någon kollega, men eftersom jag har tystnadsplikt så kan jag inte säga så mycket mer än så.)
Eventuellt så finns det rörliga bilder och om det är någon som minns och påminner oss på Kavelmora Ink någon gång efter nyår så kanske det kan komma upp nån liten film här.

Annars då?
Jo, en toppendag med solsken, bobåkning, femårskalas hos några av Aspeboda sockens trevligaste människor, Glada Timmen (julavslutningsfest) med obligatorisk clementin i godispåse, badvaktning av tvills innehållande ett fynd av en extra, brun leksak skvalpandes, lite fint internettande och nu snart inspelat På Spåret.

Living the dream, som jag kunnat sagt om jag vore rockstjärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar