onsdag 4 augusti 2010

Bilkörning 2.0

Taxi Timeus gick mellan falun-sågmyra och sågmyra-falun idag. Det var kul. Märkligt bara med Subarubilar som envisas med att köra långsamt...

På hemvägen spelade vi MIG ur en Iphone. Tänk vad tekniken kan åstadkomma nu för tiden. Annat var det när jag var ung, då fick vi åtminstone karva våra egna frågekort ur en tall, för att sedan kunna ta en kolbit och skriva en fråga på träbiten. Ville man ha en tärning fick man definitivt ta en sten, polera den och rista in olika punkter och hoppas att den var någorlunda jämn och fin så det funkade att kasta den. Det var då det.

Hur gick det i spelet då? Tja, eget skryt luktar ju illa säger de som vet... men till mitt försvar vill jag säga att jag fick lätta frågor.

Och resan var mycket trevligare än igår när jag fick bli arg på långsamförarna.
Den hade varit trevligare även om jag förlorat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar