tisdag 9 augusti 2011

Ett inlägg om samtal

Denna dagen, tre samtal. Fast egentligen fler - men tre är lite extra.

1. Dagens första; med ett proffs. Jag ids inte säga så mycket mer om den timmen. Annat än att det var så värt det.

2. Ett halvlångt, med en före detta läsare av den här bloggen. Vi skojade att vi inte setts så mycket den här sommaren. Det var egentligen inget roligt skoj, men han lovade att han skulle läsa här igen. Om jag lovade att skriva kortfattat. (Vi får se hur länge han hänger kvar..)

3. Kvällens längsta per mobil. Med en gammal vän. Som det var alldeles för länge sen jag pratade med, men som jag pratade med ikväll. En lång stund, fast den var nog ändå för kort. Men det får vi kanske göra nåt åt vid tillfälle.

Ni som känner mig vet ju att jag är enormt talträngd. Eller tvärtom, jag blandar ihop.
Jag tycker ibland att det är svårt att samtala. När jag precis blivit ihop med min nuvarande och enda fru så var jag ofta orolig (på riktigt alltså, det här är inget skämt) att jag inte skulle komma på nåt att prata om. Ångesten.
Numer så har vi ofta saker att prata om, men jag är fortfarande inte alltid så bra på det.
Men jag avser att träna.

Fast jag skriver också.

2 kommentarer:

  1. Jaha Det var inte jättekort

    SvaraRadera
  2. Men du - jag kom på en grej! Twitter är nog din kopp kaffe och på www.twitter.com/ftimeus så skriver jag garanterat kort.
    Och ändå kul att du läste det här - förlåt om jag tog för mycket av din tid.

    SvaraRadera