tisdag 27 maj 2014

Blogg 100. Del LXXXIX. Kvalitet

Den här bloggen har en ganska jämn kvalitet. 
Den jämna kvaliteten är tyvärr ganska låg. Tycker jag.
Jag skriver det inte för att få sympatier utan mest för att jag vill få tankarna ur mitt system. Jag vet att jag jag emellanåt kan skriva och ibland blir det ganska bra.
Så har det inte varit på sistone.
Kalla det kreativ ångest, skrivkramp, frustrerad och låst hjärna eller vad som helst. Alla de grejerna stämmer på mig och Kavelmora Ink för tillfället.

Helst vill jag att det här ska vara en rolig blogg. En som skänker leenden på grund av komik eller fyndiga iaktagelser. Ungefär som Popskolan by Nigge är och många jämte andra hans blogg.
Jag vill gärna att det ska vara en eftertänksam blogg, där tankar och funderingar får rymmas. Just nu bor alla mina tankar i mitt huvud. Jag vågar inte riktigt släppa ut dem än. Och så är ju hjärnan låst också, vilket inte underlättar att tankarna släpps ut.

Egentligen så är det ju jag som skriver som bestämmer hur den här bloggen ska bli, så lite får jag kanske skylla mig själv för att den är som den är.
Men med tanke på hur jag är nuförtiden så är det inte så konstigt.

Det gäller väl bara att få upp den jämna kvaliteten ett par snäpp.
Undra hur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar