lördag 13 mars 2010

Inget konstigt alls

Nu är Melodifestivalen över för den här gången, och det betyder att det är slut på sketcher, roliga vitsar och galna upptåg. Och lite musik.
Jag har skrattat så många gånger åt så många skämt så jag kan inte räkna dem alla, men det som tog priset var ändå när Salem kliver upp från flygeln och Björn Gustafsson smyger in och börjar spela! Varför kan inte jag komma på såna roliga saker? Hur kommer man på såna roliga saker? Vem?

Ja, det var mycket roligt, men nu är det färdigt med det. Kvällen är här, men jag är lite speedad - fick ju sova ända till fem i nio i morse! Plus att jag softade i uterummet en stund i solskenet, då blir man pigg vill jag lova. När jag jobbade på Bältrosen så var det en kille som heter Lenny som hade en ljusterapilampa med sig som han hade på rasterna, och jag testade den en gång. Man blev faktiskt piggare! Idag fick jag solterapi så det förslår, och nu har jag svårt att varva ner. Det har ju varit en så fin dag, och det är bara så härligt.

En rolig sak vi pratade om när vi åt middag var att man skulle kunna ha roliga dofter på doftljus, t. ex. Nybakta bullar. (Hade jag haft några läsare hade jag kunnat lägga in en fråga om kommentarer på bra, alternativa dofter, men jag ids inte.) Ni får läsa mina idéer i stället:
  • Äh. Jag är nog kanske trött ändå. Jag kommer inte på något.
Vi säger så. Inget konstigt alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar