fredag 10 september 2010

Pappa biten av dotter

- Jag ropade rätt ut, så ont gjorde det! berättar den 32åriga pappan för Kavelmora Kuriren.

Det var under den andra frukosten som överfallet skedde.
- Vi hade druckit vårt kaffe och ätit lite mackor när dottern spårade ur, berättar den något chockade pappan.
- Jag tänkte att jag skulle hjälpa henne med att ge henne småbitar av mackan som var kvar - men det skulle jag inte ha gjort! Hon har bara 6 framtänder, men de är sylvassa, säger pappan till tidningens utsände.
- Det var över på ett ögonblick, berättar pappan om när han blev biten av sin 1.5åriga dotter.
- Jag trodde inte mina ögon när jag såg blodet komma fram ur nagelbandet på mitt högra pekfinger.

Tidningen bekräftar genom vittnet Mästersnickaren A. Blomid det inträffade och han fick även ge sin bild av händelsen:
- Jag gav den andre 1.5åringen lite macka men jag hade aldrig kunnat tro att det skulle bli såhär!

Tidningen har förgäves försökt tala med den 1.5åriga förövaren men har dessvärre inte lyckats förstå hennes version av det inträffade.

Den 32åriga pappan har bestämt att inte gå vidare i ärendet utan tar på sig en del av skulden.
- Jag var för långsam, säger han till tidningen.
Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar