lördag 11 september 2010

Spackel = smink?

Länken ligger nere så vi får njuta av att lyssna på Marcus Birro. Han kan skriva, han! Hans son heter Totti i andranamn, och jag har också haft lite tankar på fotbollsspelarnamn som andranamn på våra barn. Min husfru tyckte inte att vår äldste son skulle heta Leonard Henrik Larsson Timeus och jag valde att respektera det. Zlatan och jag har ju grabbar som är lika gamla faktiskt - typ beräknade på samma ankomstdag men Leonidas valde att stanna inomkropps lite längre medans Maximilian plockades ut när det passade fru Seger bäst.

Om någon skulle anlita mig som hantverkare skulle de göra bäst i att begära fast pris - det går inte fortast i världen för Stortimpan - men det gör inget säger Mästersnickaren A. Blomid. Han är snäll…

Nu är länken uppe igen och Zlatan kan spela för oss.
Det borde vara kalas hos Ibrahimovic endera dan… och jag tror Zlatans Helena sminkar sig mer än min och jag tycker att min Helena är snyggare. Sen är jag osäker om Zlatans Helena kan kvistlacka - för det tycker jag är en bra hustruegenskap.
Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar