måndag 21 juni 2010

Fodrade kläder. Eller fönster

Nu är det vecka igen. För vissa är det måndag, men jag säger att det är typ onsdag. En lång onsdag har det varit också, och hade jag varit inom köksbranschen (vilket jag på sätt och vis är) så hade jag sagt att jag hade kört en långpanna. Det passar ju ganska bra idag när det är årets längsta dag - för då hinner man ju liksom med både det ena och det andra. Jag hinner ju till och med sitta här och skriva fastän jag har tittat på fotboll med mera. Hade jag hunnit det igår? I don't think so...

Snickarn har varit här idag igen. Han tyckte nog att utbyggnaden frös lite, för han fodrade fönstren.

Och så lite VM.
Portugals 2-0 mål bubblar in på listan över snygga mål. Nu börjar det liksom lossna lite... och det är ju tur att det är lite VM kvar också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar