tisdag 22 juni 2010

Fredagsmys!

Avslagen cola direkt ur flaskan, finns det något bättre? Säkert. Men efter nio dagar så är man inte direkt kräsen...

Skönt nu med fredagsmys, på en tisdag. Ja, vi har haft den här diskussionen förut om vilken dag det är, och det spelar egentligen ingen roll för jag är ändå alltid lite dagvill. Men nu gör det inte så mycket för Husfrun har semester, och alla barn också.
Semester ja, den kommer när det börjar lacka mot slutet av augusti. Skönt att det är ett tag kvar, för man vill ju gärna få längta lite...

Såg en älg idag. Eller faktiskt två, det var både en ko och en kalv. Den senaste veckan har jag sett tre älgar och på de fem åren jag pendlade till Tällberg kanske jag såg totalt 5 älgar?! Märkligt, och lite konstigt också tycker jag nog att det är. Ska nog försöka föra protokoll på hur många det blir under det här året, det kan ju vara bra att veta sånt.

Nu ska jag räkna ihop ett par får.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar