söndag 7 november 2010

En fråga bara till Andreas Carlsson

Lyssnade på återvinningsintervjun i P3 i fredags när jag jobbade. Andreas Carlsson (kanske känd från Idoljuryn?) var gäst och jag kom på en fråga som jag inte fick chansen att ställa, eftersom jag gjorde panini eller kokosbollar med pärlsocker eller helt enkelt inte var Hanna Fahl utan bara baristade i Sågmyra.

Eftersom han kanske läser det här, eftersom det finns på hela Internet det här med Kavelmora Ink, så ställer jag frågan och hoppas på svar.

- Hej Andreas. Jag tycker du är duktig på det du gör och jag är själv en liten kis som knåpar på en blogg här på Internet och jag undrar en sak. De inlägg som jag skriver lägger jag alltid ut, oavsett nivå. Hur är det med dina låtar? Hur många skriver du per, låt säga månad, som du väljer att INTE ge till nån världstjärna eller är allt du skriver så bra så du inte behöver kasta något?
Jag vill på inget sätt likna mig vid dig eller det du gör - för det vore orättvist mot dig att liknas vid en simpel bloggare som lägger ut alla sina inlägg, oavsett nivå - men jag skulle bara vilja veta hur du tänker. Tacksam för svar, och hälsa gärna Bagge.
Tack för att du tagit dig tid att läsa det här.
Med vänliga hälsningar,
Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar