söndag 28 november 2010

Första Advent

Tänkte kicka igång advent med att köra lite mer foton här på Kavelmora Ink. Kepsmannen, du blir väl glad? En bild säger ju mer än andra.

Det är nämligen såhär att Mästersnickare A. Blomids kompis pappa har kommit hit för att hjälpa mig och min kära husfru med Tvättstugan. Nu är det lite för mörkt för att fota "before kort" men det kommer imorgon. Hav tålamod, kära Kepsmannen... det här blir nog inte långt heller.

Advent handlar ju om väntan.
Just nu väntar jag på El Clásico som är imorgon. Jag hoppas att Barcelona vinner. 4-1 vore kul.
Ja, det var väl ungefär det jag väntade på just nu.

Eller förresten, jag väntar också på att folk ska hitta hit till Caféskolan! Alla är ju välkomna och den ligger ju här på Internet och "skräpar" för alla att ta del av - what's the problem? En kund och en kollega verkar i alla fall ha läst kapitlet om "Vaniljsås" för de bad om mycket grädde/vaniljsås och åt upp allt. Bra Ni!

Men än är det många som inte lärt sig allt, så Caféskolan lär återkomma. Men inte imorgon, för då ska jag vara Servicebutler och åka till Biltema och handla kakel. Bland annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar