onsdag 15 februari 2012

Ni får bygga ett eget

Dagens inlägg är liksom inställt för att jag är och kollar på fotboll hos Kepsmannen tillsammans med Mästersnickaren.

Men det jag har tänkt på idag är ett kul besked från en vän, att jag har onödigt dåligt självförtroende och att jag har varit portad från Facebook.

Så ni kan, om ni vill, dikta ihop ett eget litet inlägg kring de här tankarna.

Nu är snart första halvlek slut. Kepsmannens fru bakar v ä l d i g t gott bröd. Hoppas Robinho byts ut.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Du skötte bloggande väldigt diskret och snyggt där du satt i soffan och kommenterade matchen. Du kanske har något där, en egenskap som få människor är förunnade: att kunna göra flera saker samtidigt (åtminstone två). Detta kräver fler studier av ditt beteende från min sida. Vad sägs om 6 mars 20.45?

    SvaraRadera