onsdag 1 februari 2012

Ett inlägg i grått. Om vackra tankar och ältande

Kruxet med att vara jag är att min bästa gren är att älta saker.
Trots en toppendag så väljer jag ÄNDÅ att fokusera på helt felaktiga, negativa saker.

* Jag hade kunnat tänka på att Terran gillade att jag kallar henne för Terran
* Jag hade kunnat tänka på att jag talade sanning när jag sa att jag hade haft rätt kvaliteter när jag fick mitt nuvarande jobb
* Jag hade kunnat tänka på alla fina saker jag fick höra om mig igår
* Jag hade kunnat tänka på alla mjuka pussar jag fick av Signe när vi lekte i eftermiddags
* Jag hade kunnat tänka på att jag vågade ta en skön konflikt idag, som redde upp sig

Alla dom här grejerna hade jag kunnat tänka på.

Ibland förstår jag mig inte på mig själv.

2 kommentarer:

  1. Killen med tidningarna2 februari 2012 kl. 18:58

    En stilla undran från någon som ligger 6 timmar före. Vad tänkte du på istället?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Neg-tankar. Helt i onödan. Men det verkar vara sån jag är. Typiskt.

      Radera