måndag 10 oktober 2011

Ett varierande inlägg

Den här bloggen är lite varierande. Lite som jag är.

Igår så skrev jag en av mina svåraste texter om hur jag är. Idag skriver jag om det finns några regler om när jag kan tänkas starta radion på mitt nya jobb. Det är nämligen lite tyst ibland, och jag gillar att jobba med radion i bakgrunden.

Jag vill på inget sätt trivialisera mitt förra inlägg med ett tramsinlägg, särskilt inte som Ni har varit så fina med så härliga kommentarer och egna erkännanden. Det vore ofint.
Men jag är en slow learner, och även om terapi är det nya svarta (vilket jag tycker är fantastiskt) så kommer jag nog trevande komma med fler djupa tankar.
Och ytliga spaningar.

För det är det som är Kavelmora Ink. Och jag. Jag är Kavelmora Ink.

Och om ni vet när jag kan slå igång radion, med min konflikträdsla och allt - hör av er. Kommentarsfältet är öppet idag också.

2 kommentarer:

  1. Våga leva lite farligt, slå igång den idag vetja!! Du kan ju börja på lite diskret volym och sedan smyghöja :) /ordpolisen

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde det. (men väldigt lågt) /Mvh Dare Devil

    SvaraRadera