onsdag 19 oktober 2011

Första hypen

Förut skrev jag ofta om det här med att spendera sina 15 minuter i rampljuset rätt. Det är fortfarande något som jag funderar på, men nu har jag tagit det ett steg längre.  

Hur vill jag bli ihågkommen när jag är borta?

Alltså, jag är inte på väg nånstans, om du trodde det. Jag kommer fortsätta hänga här på Kavelmora Ink, Facebook och Twittern och jobbet och hemma, men det kommer ju komma en tid när jag inte finns längre. Och då vore det, även för en sjukligt modest person som mig, roligt att bli ihågkommen.

Jag vet vad det kommer bli, det som ni kommer komma ihåg mig för. Jag har bara lite fine tuning att göra innan jag kan lansera det helt. Eventuellt kommer det komma en betaversion av grejen, så om du är intresserad så är det bara att höra av dig.

Det här kommer bli hur stort som helst. Stay tuned.

4 kommentarer:

  1. Sign me up! Beta version my way, NOW!! Det här är redan hur stort som helst! Snart är det slut på utropstecken!!

    SvaraRadera
  2. Grymt! Gillar att du gillar, Nigge!! Den kommer din väg, var så säker!!! Nu har jag också slut på utropstecken!!!!

    SvaraRadera
  3. Vill. Ha. Beta. Jag försökte använda utropstecken, men ni har använt upp dem.

    SvaraRadera
  4. Ge mig också. hatar att vara utanför... var på konferens EN dag och sen händer allt på en gång...

    /D

    SvaraRadera