torsdag 20 oktober 2011

Fortsättning av hypen, betaversionen

Projektet fortsätter. Du som har anmält dig till att få betaversionen borde ha den nu. Jag har faxat ut den.

Men det finns lite grejer kvar som du som läser kanske kan hjälpa mig med?
  1. Vem vill skriva marknadsplanen?
  2. Om det som ska lanseras mest är ett uttryck - hur gör jag för att trademarka det så att det inte kan komma nån annan och sno idén?
  3. Hur många vill komma på lanseringsfesten?
     
Så, det var väl mest de grejerna som låg i pipelinen nu.
Frågor på det?

3 kommentarer:

  1. 1. Inte jag!!
    2. Vet inte!!
    3. Jag!!

    SvaraRadera
  2. Jag säller upp på nummer 3! Och nummer 1 om du har råd, men det är nog tveksamt.

    SvaraRadera
  3. Nigge!! - jag gillar dina raka svar. Inga konstigheter.
    Skismuffe - bra att du är med på kalaset. Det är gäller ettan så ber jag att få kolla med min agent, det är han som sköter förhandlingarna. Men jag ser till att han kontaktar dig så ska vi nog komma till nån lösning. Förresten - har du sett att folk i stråtenbo har börjat twittra?

    SvaraRadera