tisdag 4 oktober 2011

Problem. Nu har vi problem.

Okej. Nu är det såhär att jag har koncentrerat mig så mycket idag så det är nästan löjligt. När jag koncentrerar mig så slickar jag mig om läpparna, omedvetet, och då blir jag alldeles såhär röd och fnasig. Det är så jobbigt!

Sen en sak till. Caféskolan är lagd i termos och jag tror vi behöver ett nytt projekt här på Kavelmora Ink. Vad tror ni?
Kan vi inte göra som så att vi sätter oss i smågrupper och pratar om det här? Vad vill vi lära oss? Vad BEHÖVER vi lära oss?
Den här bloggen är ju till för er som läser. Och för mig som skriver.
Jag skulle bara behöva lite hjälp med det här, om det är okej?

Så ta en kvart femton minuter och diskutera det här sinsemellan så tar vi utvärdering i morgon.
Frågor på det?

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Det är med stor glädje jag läser att K.I återigen ska bli en plats för utbildning och personlig utveckling! Nu vet inte jag riktigt vad dina arbetsuppgifter kommer att bestå av, men kan telefonvett vara något? Där finns en aldrig sinande källa av uppslag till förändring och förbättring, och vem kan vara bättre på att leda oss i detta ämne om inte fd rektor för den omåttligt populära caféskolan?! Det är mitt förslag! MVH/Ordpolisen

    SvaraRadera
  2. Bästa Ordpolisen,

    Tack för ditt förslag! Det känns som en jättebra idé att köra telefonvettskola. Jag tror verkligen att det kan finnas mycket för oss att lära där. Jag tänker också att det kanske kan komma att läras lite om konferensvett? Är det av intresse tro?
    Äh. Vi får se. Kul att du läser i alla fall.

    SvaraRadera