onsdag 26 oktober 2011

Sammanfattning av en dag

Bra.

4 kommentarer:

  1. Hej Fredrik, Jag är nu inne och läser din blogg för första gången sedan vi hälsade på er i somras. (Tack för er gästfrihet då förresten.) Jag har precis läst igenom ditt senaste inlägg under rubriken "Sammanfattning av en dag". Jag blev mycket imponerad av djupet och bredden. Det verkar helt enkelt som om du har överträffat dig själv. Jag hittade varken några stavfel eller grammatiska fel, där fanns heller inga otydligheter. Jag kan förstå att det ibland kan vara svårt att sätta på pränt det man vill sprida till sin omgivning, att man ibland måste sitta en stund och vrida och vända på ordval och formuleringar och irritera sig över att man behöver använda sig av så många ord för att förklara. Du har emellertid övervunnit dessa svårigheter och verkligen lyckats hitta kärnan i det du vill förmedla. Man blir verkligen berikad och berörd när man får chansen att läsa något så genomtänkt. Tack för att du öppnar ditt hjärta och så oblygt delar med dig av ditt innersta. Hälsa Helena och barnen från Henrik från Göteborg...

    SvaraRadera
  2. Nu har jag skrattat så att tårarna rinner åt Henrik...har han en blog?

    GRATTIS Fredrik till din braiga dag!

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Henrik och undrar på samma sätt som S - har du en blog Henrik? Att få ha dig som vän gjorde susen idag.

    SvaraRadera