tisdag 8 april 2014

Blogg 100. Del XXXIX. Fotboll

Förr i tiden brukade jag skriva om fotboll med jämna mellanrum.
Då skrev jag om Zlatan, min granne Mästersnickaren och Kepsmannen, bland annat. Ikväll hade jag också kunnat skriva ett liknande inlägg eftersom den här fotbollskvällen också innehöll Zlatan, Mästersnickaren och Kepsmannen. (Om du är ny läsare här på Kavelmora Ink och tycker att jag mest bara babblar osammanhängande så hälsar jag dig välkommen till min verklighet, och hänvisar till tidigare inlägg för klargöranden.) 
Det var på det stora hela, som det brukar, en trevlig kväll även ikväll. 
Det finns så många andra som kan så oerhört mycket mer om fotboll än jag kan så jag uppmanar er att läsa de bloggarna istället för min om ni vill ha nåt matnyttigt med er hem. Om ni prompt ska ha ett tips så ger jag er Niva. Min fotbollskunskapsidol, som jag för övrigt har lånat ut ett pingisracket till då jag jobbade på hotell. En av mina bättre "Jag mötte Lassie", faktiskt. Den historien kan ni också läsa om i nåt tidigare inlägg.
Jag tror ibland att det mesta har skrivits och för att spara några ord till inlägg 40 imorgon så sätter jag punkt här.
Eller om det här hade varit ett inlägg (pun intended) om fotboll - jag blåser av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar