onsdag 9 april 2014

Blogg 100. Del XL. Jubileum

Idag är det inlägg 40 i den här bloggutmaningen.
Det går väl ganska bra, va? (Ska jag fortsätta eller?)

Hursomhelst. Onsdag är det i allla fall och ibland tänker jag att "tänk om jag hade en blogg där jag kunde skriva vad som helst" och så kanske nån skulle läsa den. Sen fortsätter jag tänka att "tänk om jag skulle skriva en massa trams som ingen riktigt förstod" och så kanske nåt blogginlägg bara skulle spåra ur helt där det mest bara skulle vara en massa ord i en följd som egentligen inte hade nån betydelse i slutändan. Det vore knepigt, mest för läsaren. Jag som skriver har ju redan gett upp och av respekt för den, formodligen ende, läsaren slutar jag nu så att hen inte behöver slösa med sin dyrbara tid.

60 inlägg kvar. Det är värt att fira!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar