torsdag 10 april 2014

Blogg 100. Del XLI. Ett inlägg som egentligen skulle handlat om något annat

Jag är ledsen, en del inlägg jag tänker att jag ska skriva går inte att komponera.
Inte än.
Det är lite det här med att jag ogillar när det blir dålig stämning och sen är det lite det här att folk jag pratar med kanske inte vill att jag ska prata om sakerna de säger till mig, även om det skulle krävas extremt mycket detektivarbete för att klura ut vem som har sagt vad och vad den personen har menat med det och vilka konsekvenser det skulle innebära för kanske hela mänskligheten.

Så jag får skriva om nåt harmlöst istället.

Idag har jag jobbat en så kallad långpanna. Egentligen inget att skryta om eftersom jag inte behöver göra mina 16 timmar i till exempel en kolgruva som vissa andra.
Om man tänker på ordet långpanna så går det lätt att tänka på långbänk och så är man vips inne på ordet långfil.
Visst blev det aldrig nån hit? Eller har jag missat värsta grejen? Eller är det så att det bara är en tidsfråga innan hipsters kommer på att det är coolt?

Åh, alla dessa frågor. Det kan jag också bli ledsen över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar