onsdag 25 maj 2011

Saker som gör mig nervös

Jag hade tänkt skriva nåt om att det här med att man tror att världen kretsar kring en, men så kom jag på att det inte är så. Så klart. Det finns ju andra, viktigare saker som saker kan kretsa kring än mig!

Men jag blir i alla fall lite nervös ibland. Här kommer en lista:
  • Om jag har skickat ett sms och det inte kommer nåt svar. Varför kommer inte svaret? Är det för att personen jag skickat till har tröttnat på mig? Är det för att smset inte har levererats och personen som kanske väntar på ett sms från mig tror att jag är stroppig och så vet inte jag om det och så blir det fel.
  • När jag ser en polisbil när jag är ute och kör. Men så kommer jag på att jag aldrig kör full och då kan det ju på sin höjd bli typ böter. Fast i går såg jag två polisbilar i en korsning när jag skulle svänga och då blev jag inte nervös.
  • Jag blir nervös när jag inser att jag inte har så mycket roligt eller bra att dela med mig av här.
Men det kanske löser sig. Allt handlar väl ändå inte om mig? För då blir jag nervös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar