måndag 25 oktober 2010

Discovery Channel

Hank och jag har kollat på TV på nätterna den senaste helgen. Han har det lite körigt med sina luftrör och då har det visat sig de senaste nätterna att han vaknat och inte velat somna om riktigt.
För att han då inte ska väcka mina föräldrar som sover i Sovrumssviten medans vi njuter i Mellanrummet så har jag plockat med honom till Vardagsrummet och slagit på TVn.
Jag gillar Discovery Channel för man lär sig ju alltid något. I helgen var det hur man vadar mellan två öde öar och hur man samtidigt aktar sig för hajar - tills man försöker fånga dem. Mycket matnyttigt.

Jag gillar att sova också. Det får man inte göra när man sitter uppe med sin son och lär sig viktiga saker utan det får man göra nån annan gång..

..typ igår kväll kanske?
Nej, då fick vi storfrämmande av en av mina favoritsystrar - då kan man ju inte sova (fastän vi sa till vår mamma att vi skulle det... tihi)!

.. kanske ikväll då?
Tja, det skulle kunna funka.
Vi kör så länge det funkar. Tills Discovery Channel börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar