tisdag 5 oktober 2010

Pappas pojke

Jag har skrivit i min presentation att jag brukar fastna för olika saker, och så är jag intresserad av de sakerna en tid.
Just nu är jag inne i en denimperiod. Jag lär mig om selvege, raw denim, slitningar och måsvingar och det är så intressant! Tänk bara om man hade ett jobb där det var lättillgängligt med det man är intresserad av...

Vi har ju en son också. Två iofs, men en av dem är äldre. Fyra år faktiskt. Och några dar.
Han är också en periodare. Just nu är han inne i "Pippi på de Sju haven" och det är allt han är. Tänk om han hade ett jobb där han kunde få utlopp för sina intressen...

Jag undrar var han får allt ifrån. Sen kommer jag på...
... och bävar med förtjusning för hur vi ska kunna hänga med i alla nycker.
... att jag nog också har fått lite från min far. Om än inte snickeriets gåva, så i alla fall lite inspiration till att klistra ihop collage. Och att barn gillar bra pappor.
... att barn och katter är störtsvåra att fota med min mobilkamera.

Pappa Fjedjik?

Leonard?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar