måndag 18 oktober 2010

Enkät stängd.

Nu har du sagt vad du tycker. Enkäten är stängd.
Frågan var alltså egentligen vilka darlings jag skulle ta bort - tack vare Kepsmannens feedback. Jag smsade honom idag för att fråga om han hade röstat men jag har ännu inte fått något svar, och det tar jag som ett positivt besked.

Det var tight. Sjukt tight. En röst var det som skiljde, och i min värld (alltså Kavelmora) är det tight.

Tydligen vill du att skriveriet ska vara kvar, så det får väl vara det. Det andra skräpet verkar inte väga så tungt här men jag läser ändå att du gillar helheten. Nästan.

En kille jag känner skrev att han försökte skaffa sig fiender genom att vara lite tuff - men sån är inte jag. Jag är kanske Sveriges konflikträddaste person och drar mig verkligen för att stöta mig med någon, du som känner mig vet väl att det är så?!
Jag vill egentligen bara underhålla mig själv men även kanske skänka dig en liten trevlig stund (och Kepsmannen, jag ska ibland skriva korta inlägg för din skull) med lite blickar från min vardag och helgdag här på Kavelmora Ink så jag tror jag fortsätter. Som jag gör just nu.

Jag skriver vidare och behåller det andra också. För att inte stöta mig med någon. Annat än Kepsmannen då(som jag vet är världens snällaste).

Och TACK för att du röstat! Din röst (eller röster) har verkligen hjälpt i mitt beslut om Kavelmora Ink's fortlevnad.

5 kommentarer:

  1. Nice!!! Klart du ska vara kvar!!!! Hur ska vi Farsta-bor annars känna Kavelmora-lugnet? Hur ska vi annars hänga med i era liv?

    SvaraRadera
  2. mora Ink kommer vara kvar, don't worry about that. Men vad menar du med lugnet, lilla li? *undrande*

    SvaraRadera
  3. Hahaha, ni bor ju på landet! Är det inte lugnt där:)??

    SvaraRadera
  4. Lugnt? Farsta är rena vilohemmet mot för här hemma hos oss - och då vet jag av erfarenhet hur det är i Farsta. Och landet är förvisso lugnt, men resten...

    SvaraRadera