fredag 22 oktober 2010

Kasta sten i glashus

Jag erkänner att jag ibland kanske blir lite irriterad om bloggar jag följer inte uppdateras ofta och så undrar jag varför de inte tar sitt ansvar och underhåller mig!
Nu undrar jag varför JAG inte har skrivit nåt på ett par dar och om jag har nåt att säga till mitt "försvar" eftersom det är så otroligt viktigt det jag brukar ha att säga (!) och jag kan nog inte svara något annat än att det är läge för mig som läser att kolla in den nya bloggen MammaMinne som håller till på dt.se under pralinlänken. Den tror jag på, faktiskt.

Sen har Cirkus Timeus besök av fajmoj och fajfaj i ett par dar, vilket är strålande roligt. Cirkusen tog en show i sågmyra och bjöd på högljudd men väldresserad underhållning på alla avdelningarna. Förlåt om vi skrämde bort nån…

Ska sluta kasta sten nu.

2 kommentarer:

  1. Jag tar åt mig och slänger in tre inlägg idag som kompensation!

    SvaraRadera
  2. Härligt! Inte att du tar åt dig men bilderna var härliga.. och fortsätt gärna med tre inlägg om dan, det blir bra.

    SvaraRadera