tisdag 21 december 2010

Efterlysning

Det finns för få bloggare här i världen.
Eller så är det att jag saknar ett par stycken som jag anser borde skriva bloggar.

Jag tänker närmast på tre personer. Listan kommer utvidgas när jag kommer på fler - men det här är de som jag tänker på just nu. Om du som läser kommer på fler som saknas, skriv en kommentar så kanske tomten kommer med just det vi önskar oss till slut!
  • En person som i dagsläget skriver en fantastisk resedagbok. Om du känner dig träffad (om du nu läser detta) så ser jag mycket fram emot att läsa din blogg. Som jag hoppas handlar ungefär om det som din resedagbok handlar om...
  • En person som jag vet själv inte läser bloggar, så länge det inte är bilder med. Han är rolig (jag skriver han eftersom jag inte tror han läser) och lite klurig och jag tror att han skulle kunna underhålla mig med sin humor sina berättelser från the road.
  • En person som jag tycker bara skulle skriva ordvitsar på sin blogg. Det är nämligen det han (jag tror inte heller han läser Kavelmora Ink) gör bäst!
Ja, det här var de som jag tycker skulle starta bloggar. Just nu.

2 kommentarer:

  1. Det var vänligt skrivet av dig även om jag kanske inte riktigt håller med dig om att det finns för få bloggar. Jag tror resdagboken får fortgå ett tag till, känns som lagom frekvens på inläggen för yours truly. Sen bloggar ju du så bra att det räcker och blir över till hela Kavelmora och Stråtenbo med stor omnejd!

    SvaraRadera
  2. Nigge, nu handlade det här ju inte om mig utan om Dig - och jag är glad att höra att resdagboken får fortgå. Fast sen, när den är klar, kanske man kan hoppas på en lysande fotbollsblogg... *hoppas*

    SvaraRadera