lördag 11 december 2010

Här kommer surprisen:

Jag har startat en ny omröstning!
Här på Kavelmora Ink!
Vill du läsa ett inlägg som kommer handla om ett sugrör, en apelsin och lite olika sporter?

Du har tills dagen före dopparedan på dig att lägga din röst, och självklart går det att rösta flera gånger. Den här omröstningen renderar inget annat pris än att det blir som du vill ha det - antingen ett inlägg om ett sugrör och en apelsin eller så inte.

Vad väljer du? Klicka ditt val här uppe till höger.

Lycka till! Och må bästa val vinna.

11 kommentarer:

  1. Eftersom jag kämpat för att hålla mig vaken när du berättat om ett sugrör och en apelsin tidigare så skulle det vara spännande att få det i bloggform. Jag röstade ja!

    SvaraRadera
  2. Hörde du den på Tannbäcksgården? Det framträdandet var ett av mina bättre... och det gläder mig att du röstade ja!

    SvaraRadera
  3. Japp, det var där jag hörde den. Jag har i min tur fört historien vidare genom att berätta den under ett Tannbäcksläger.

    SvaraRadera
  4. Och du gjorde säkerligen ett toppenjobb med ditt framträdande! Som jag ser det: the student has become the master och jag blir stolt när du vill kommentera här *ödmjukt bugande*.

    SvaraRadera
  5. Jag röstade nej. jag minns inte poängen, även om jag hört berättelsen minst 3 gånger. Men jag minns att det var fruktlöst...

    SvaraRadera
  6. Funderar på att starta en facebookgrupp... ja sidan ligger jobbigt mycket före

    SvaraRadera
  7. Förresten, går det inte att ta bort den här bokstavsbekräftelsen ör såna som har kommenterat förut.OM man som jag vill kommentera många saker i din fina blogg på samma gång, blir det lite irriterande. och förolämpande.
    Som om jag vore nån slags bedragare...

    SvaraRadera
  8. Daniel, så skönt att du är tillbaka! DU har en poäng i det du skriver, och det är det viktigaste. (Först hade jag så att kommentarerna inte syntes direkt, lite som en spoiler alert - men säg det inte till nån för då kanske de utnyttjar situationen!)
    Facebookgrupp? Vilken ära!
    Och eftersom varken du eller nån annan av mina läsare är nån bedragare kommer jag ta bort bokstavskontrollen - jag jobbar ju gärna med public service…

    SvaraRadera
  9. Lite besviken att du inte noterade min ordvits, nu när jag ändå ansträngde mig och försökte ta seden ditt jag kom.

    SvaraRadera
  10. Jag ber fruktansvärt mycket om ursäkt! Och du gör mig så glad vill jag bara tillägga och jag ska ta bort ordkontrollen så snart jag blir klyftig nog. Jag är ju mer som en flaska, du vet…

    SvaraRadera