söndag 19 december 2010

Ett tribute. Eller en tribute.

Det här kan uppfattas som ett sånt där sliskigt inlägg. Lite smörigt kanske. Men det måste skrivas:

Jag har världens bästa fru.

Egentligen skulle jag kanske inte behöva skriva mer än så, men jag kan utveckla.
Först och främst skulle jag säga att hon är "out of my leauge" så att säga. Den som har sett mig och henne förstår vad jag menar.
Sen så är hon begåvad med norra europas största tålamod, eftersom hon står ut med mig varje dag.
Idag har hon även rensat garaget så att vi kan ställa in bilarna där - och det gjorde hon inte för att hon är min fru utan bara för att hon är bra.

Hon kämpar på med våra barn varje dag, och det gör att hon är värd en eloge. Hon vet att hon gör det bra, men jag är lite för dålig på att säga det - så då gör jag det här så har jag åtminstone ett vittne!

Min fru skriver bra också. Kolla bara här, det senaste hon knåpade ihop.

Ja, det var det jag ville ha sagt idag. Min fru är bra.
Om du har en fru eller nåt liknande som du gillar så är mitt tips att berätta det för henne. Eller honom, om du har nåt liknande. Har du varken eller så kan du ta nån valfri.

Och om du undrar varför jag är uppe så här sent och skriver så är det för att min fru lät mig ta en tupplur på soffan idag.

3 kommentarer:

  1. Jag saknar ord. Och det är ovanligt. Tack älskling. Ni är värda det. Tack igen.

    SvaraRadera
  2. Härlig tribute:) det är fint när makar gör sånt. Det ger dig många extrapoäng Fredrik!

    SvaraRadera
  3. Frun - leta reda på några ord och skriv klart nån gång!

    Lilla Li - pluspoäng kan jag behöva... ;)

    SvaraRadera