fredag 14 mars 2014

Blogg 100. Del XIV. Om reklam och tankar

Idag berättade jag för två fd Kavelmora Ink-läsare att Kavelmora Ink var igång igen.
Kanske kommer de börja läsa igen. De är hursomhelst väldigt välkomna.
Den här bloggen får inte så jättemycket reklam. Jag är inte så bra på att göra reklam för mina egna grejer. Löjligt, jag vet, men jag har sökt hjälp för att komma på rätsida med det "problemet".
Såklart vore det roligt om många läste Kavelmora Ink, det kan jag inte sticka under stolen med. Och om nån skulle göra en dramatisering av Kavelmora Ink så vore det ju helt okej. Och om nån ville göra en actionfigur av mig så vore det ju som om en dröm gick i uppfyllelse. Oh ja.

Men jag som skriver här på Kavelmora Ink har ju även lite fler problem än bara det där med reklamen. Jag har lite svårt att liksom skriva exakt sånt som jag tänker om saker. Min ryggrad borde liksom styva till sig lite. Det är inte första gången jag har skrivit att jag borde göra nåt åt den här ryggraden, men jag börjar bli en gammal hund med många neurologiska motorvägar som är svåra att styra om. Men det borde gå.

Tills den dagen kommer så kör jag väl på i samma glättiga stil och hälsar kanske två nya läsare välkomna ikväll.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är totalt underbart att kavelmoraink är på banan igen!! Ibland önskar jag att jag också hade en blogg, men det känns som om jag kanske mer är en liveordbajsare och inte en så mycket cybersådan. Hur som helst: Välkommen tillbaka :)/Ordpolisen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! Jag hoppas i vanlig ordning att du ska trivas (läs stå ut) här. Om du har synpunkter, tveka inte att höra av dig! Lycka till :)

      Radera