måndag 24 mars 2014

Blogg 100. Del XXIV. Ett inlägg om min fru

Idag bestämmer min fru ämnet på det här inlägget.
Hon vet inte riktigt vilken stil jag har på mina inlägg, och det tolkar jag som att hon inte riktigt läst den här bloggen på sistone. Rimligt, om du frågar mig. Hon är ju liksom med IRL, som kidsen säger. Det kan räcka, om en säger som så.
Men hon står ju ut i alla fall, och det lär vi ju klassa som en #win, som kidsen säger. Bless her heart, som en amerikansk frikyrkopastor skulle ha sagt. Råflyt, som jag brukar säga.

Så jag tycker vi alla stämmer upp i en sån här med tanke på hur mycket hon står ut med, min fru. 


clapping gif photo: clapping gif clapping-gif.gif

3 kommentarer:

  1. Wow liksom! Det där inlägget kunde lika gärna ha handlat om min man! Vi har råflyt du och jag!

    SvaraRadera
  2. Det var från ordpolisen det där förra inlägget. Shame on me som inte presenterar mig! /Ordpolisen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har sannerligen råflyt, du och jag!

      Radera