tisdag 25 mars 2014

Blogg 100. Del XXV. Våffeldagen

Idag har det varit våffeldagen.
Våfflor är inte bara goda, de är sjukt onyttiga också. Särskilt för nån som har börjat räkna kalorier och för nån som kanske börjat knappa in vad nån har ätit på en dag för att se om dagens kaloribudget går ihop för nån. Just på våffeldagen så finns det extrema frestelser att fuska med dokumentationen.
Eller så går man, eller nån, på en promenad för att på nåt litet vis sudda ut de där sex våfflorna man, eller nån, har ätit under våffeldagen. Och om man, eller nån, är ute och promenerar så bjuds ett ypperligt tillfälle att lyssna på en podcast och just idag vill jag tipsa er om att lyssna på Värvet och intervjun med Jan Gradvall. Min nya idol.
Så without further ado tycker jag att ni googlar rätt på den podcasten och så ses vi imorgon. 

5 kommentarer:

  1. Daniel Jakobsson26 mars 2014 kl. 07:10

    Min bästa värvet intervju är antingen Alexander bard eller Erik Niva

    Måste kolla in Janne

    Fick ingen våffla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lyssnade på halva Bards prat. Det var en fin intervju, han upplevdes lite mer sympatisk än vanligt. När de pratade knark tappade jag fokus och stängde av. Får öppna podcast-appen igen vid tillfälle :)

      Radera
  2. Jag, som gillar våfflor extremt mycket, beklagar att du inte fick nån våffla.

    Sen är det sen gammalt att intervjuer med Erik Niva är de bästa. Jag har inte lyssnat på Bard men jag får göra det å det snaraste!
    Enjoy Janne G!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar både Jan Gradvall och Erik Niva. Sveriges finest inom respektive områden. Har aldrig lyssnat till podcast men det verkar vara dags att börja.

    Jag älskar inte Alexander Bard.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Börja med Niva eller Gradvall. Sen är det bara att köra vidare - jag tror du kommer gilla formatet han har.

      Radera