fredag 21 mars 2014

Blogg 100. Del XXI. Ett blogginlägg skrivet med Klungan i bakgrunden

I lördags var jag och såg på Klungan.
På andra sidan om okej. Det var det som föreställningen hette. Den var bättre än okej.
Nu sitter jag och kollar på en annan Klunganföreställning samtidigt som jag skriver det här inlägget. Den heter "Det är vi som är hemgiften". Jag vet inte om det hjälper för att få det här till ett bättre blogginlägg och det är ju inte så troligt men det gör inget. Jag har i alla fall roligt.
Så är det ju väldigt ofta. Att jag har roligt och det behöver inte vara nåt likhetstecken med att resten av folket omkring har det.
Idag var vi på ett lekland, mina barn och andras ungar. Det var roligt.

För mig är det ganska viktigt att saker och ting är roliga. Jag samlar på roliga saker. Och när jag mår bra så är roliga saker extra roliga.

Därför är den här programmet med Klungan som jag kollar på extra roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar