lördag 9 juli 2011

En sammanfattning

180 000 personer som läser ett inlägg av en Fredrik.
Ett av de bättre blogginläggen som Internet har bjudit på de senaste dagarna.

Nu har jag idag gjort mitt för att några till ska läsa det.

Och så har jag fikat med min frus kollega, ätit lunch hos svärföräldrar, fikat hos Modedoktorn och Killen med tidningarna, ätit middag med min familj, åkt och hämtat lite rekvisita till maffiafesten imorgon, ätit godis för kanske sista gången på väldigt länge, gått in i barnens sovrum för att finna Hank sittandes i sin spjälsäng med några böcker och tänd lampa - vaken som en piggelin - och sen försökt söva denne son med nästan olyckad utgång tills vi gick ut, kollat på Ernst och skrattat åt hans poesi men samtidigt blivit lite inspirerad av hans utekök från förra programmet som jag inte såg och nu ska jag sova.

Det är så tokigt att inspirationen ska komma så sent på kvällen. Och så skulle jag vilja kunna skriva bättre. Även om jag kan lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar