måndag 12 april 2010

Avprickat:


  • 4 däck bytta (alltså 4 kvar) = halvstruket från listan

  • skräp flyttat från förråd till garage. = inte helt struket, men på väg.

  • tvättat en maskin (= i morgon finns det lika mycket kvar...)

Det var inte mycket från min lista där inte! Okej. Då lär vi ta nya tag i morgon! Känner ni inte hur peppad man kan vara, 22.55 efter en afton med förstasolensolstungna barn som vägrade somna. Men solen var skön, det kommer man inte ifrån. Körde med nervevade (alltså elfönsternerhissade) rutor när jag skulle hämta på Bystugan, och det var också skönt. Visst är det härligt när man vevar ner rutorna och hör dubbarna mot asfalten? Då vet man att det vår, och att den precis har börjat eftersom man inte har bytt däck än. Men fyra är bytta, och det är jag glad för. Så glad att nu går jag och lägger mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar