onsdag 21 april 2010

Bränt vare här

Igår brände jag panini. Idag brände jag smält choklad till snickerskakan. Så länge det är ätbara saker som vidbränns och inte inredning kanske man får vara nöjd?

Snickerskaka, check. Stängning själv, check. Snickerskaka är gott och mest uppbyggd av nyttigheter, så den kan jag rekommendera när du kommer på besök i Sågmyra. Stängningen gick över förväntan, men jag undrar om jag får stryk av kollegorna imorgon... om jag inte skriver nåt inlägg här vet ni hur det gick.

För ett litet tag sen frågade jag vad det var för fuss about NY och varför alla ville åka dit (inklusive jag). Jag ville på intet sätt missunna dessa mina vänner att åka till Manhattan och jag vill här verkligen poängtera att det inte var jag som fjuttade eld på Vattnaheklafjökull för att vara taskig med er.
Som sagt så bränner jag mest mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar