torsdag 7 april 2011

Finn ett fel

Typiskt att vi inte behöver en julgran just nu.

4 kommentarer:

  1. Helena tyckte vi skulle ansa lite av grenarna längst upp, så att det skulle se ut som en gran igen. Låter det som ett svårt jobb tror du?

    Vaket förresten av dig att uppmärksamma det. Jag mmsade min fru som inte såg det... och hon såg granen i morse!

    SvaraRadera
  2. Låter som en spännande jobb... Kanske är svårt att få till det snyggt bara.

    Sen att jag såg det... Jag kan ju sett vad du skrivit på twitter innan...

    SvaraRadera
  3. Ja, det kan vara lite klurigt kanske.
    Sen för övrigt anser jag inte att det här att du kommenterar på min blogg 00.24 räknas som att gå ut och hitta på nåt! Du är ju ung för tusan - lev livet för allt i världen.

    Och jag gillar att du läser det jag skriver - här och på twittern.

    SvaraRadera