onsdag 2 februari 2011

2 februari. En solig dag.

Onsdagar brukar vara lite tråkiga sen mammas nya kille slutade sändas. Det är tydligen ofta bloggstrejk på onsdagar och det är VÄRDELÖST!

Idag var det onsdag igen, och det var en fin dag. Vi fick fira våra små lintottar idag, på en solig dag. Min fru skrev igår en lite bra text om hur det gick till för två år sen, och jag tänker inte ens försöka beskriva det dygnet eftersom jag inte har så mycket att komma med varken nu eller då. Det jag bidrog mest till under det dygnet var att sabba den här elchockssmärtlindringen som Helena tänkte testa och så höll jag på att somna mellan Henrys ankomst och Signes lite senare ankomst. Det är ju inget man skryter med när ens tappra hustru går igenom lite tuffa kval - för att uttrycka sig milt.

Det är faktiskt mycket roligt att de fyller två år idag, våra barn.
Simple as that.
Inte värdelöst nånstans.

2 kommentarer: