onsdag 9 februari 2011

En uppmaning, it's not you - it's me

Till den det berör,

Jag blir så glad när du kommenterar här på Kavelmora Ink. Jätteglad! Sluta aldrig, om jag får be.

Men.

Så länge jag har kompisar med samma namn och med samma stavning av sina namn så måste vi klura ut nån slag lösning på det här bekymret jag har när jag får kommentarer från "Anonym" och det inte följer med nån avatar och så står det nåt vackert namn längst ner.
Som kanske nån annan också har.

Missförstå mig inte nu, du får gärna heta ditt namn som absolut är ett av de finaste och bästa namnen som finns - och det passar just på dig - men det är hos mig problemet ligger.
Jag fattar ju inte alltid exakt vem det är så jag har ett litet förslag som några redan har anammat:

Vi kör med alias eller så ger man kanske en liten förstabokstaviefternamnet-ledtråd så trögjag kan fatta vem det är som skriver!

Eller så gör du som du vill. Vi lever i ett fritt land, vare sig man heter Niclas, Fredrik eller Åsa. Eller Kepsmannen, Killen med tidningarna eller Nigge.
Jag vill helst ha kommentarerna - det är det viktigaste...

2 kommentarer: