torsdag 10 februari 2011

Kvällens tips eftersom jag måste skotta snö

Det ryktas om att det ska starta fler skolor... och det gillar jag.
Förresten tycker jag att du ska klicka på den här länken ovanför, för då hamnar du på en MYCKET bra blogg som min kompis har.

Hon har hotat med att kanske sluta blogga och det är inget som vi gillar, bara så du vet. Inte för att ge henne nån press att fortsätta om hon inte vill så tycker jag att vi gör ett och flera besök på hennes braiga blogg och så hittar vi ett tillfälle att kommentera att vi INTE tycker hon ska sluta blogga så blir det här en bra kväll.
Jag vill för allt i världen inte riskera att missa Friskisskolan som hon tänker starta!

Så alltså, jag länkar här ett par gånger till hennes blogg så har du alla chanser att hitta dit.

Nu går jag och skottar så har du nåt att göra medans jag gör det.

4 kommentarer:

  1. Jag har precis skottat klart. En timme. EN TIMME tog det! Tänkte du ville veta. För övrigt anser jag att kommentarer i popup-fönster var föredömligt.

    SvaraRadera
  2. EN TIMME? Helt otroligt vad stark du är! Men då måste du ha grundtränat lite i morse va?
    Själv blev jag helt slut och tänkte att det kommer säkert mer imorgon ergo jag kan skotta då. Kanske inte helt smart, men det är ju inte det jag är känd för heller!

    Jaha, två av mina viktigaste läsare tycker olika i kommentarsfrågan.. Vad gör jag då? Jo, jag startar en omröstning.

    Och ps Nigge, jag tänkte att ditt kommentarsvar igår inte räckte som gästbloggsinlägg... jag vill ha mer! (en glad gubbe som gör att du fattar att jag både skojar och är allvarlig på samma gång.)

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Du är inte bara frikyrkostörd. Du är störd.

    Men FANTASTISKT många tack för peppningen!

    Friskisskolan kommer när som helst.

    SvaraRadera
  4. S - jag är beredd på Friskisskolan.
    Nigge, kanske du kan köra en skottarskola nån gång?

    SvaraRadera