måndag 28 februari 2011

En fråga

Hej och ursäkta,
Det har skrivits ca 40000 miljarder inlägg på den här internetsidan det senaste året av varierande längd (ping Kepsmannen) och kvalitet. Så många så att jag själv knappt kommer ihåg allt som skrivits, och det väcker en fråga hos mig: Är det någon av dig som har läst alla mina inlägg?
Om det är så vore det kul att veta vem du är och om du har någon favorit bland alla inlägg. (Jag fattar att du kanske inte vill hänga ut dig här på internet, men det går bra att maila mig om du inte vågar skriva i kommentarsfältet.) (fredrik.timeus@gmail.com)

Ja, det var bara det den här gången.
Published with Blogger-droid v1.6.6

4 kommentarer:

  1. Varje nytt inlägg är min favorit.

    Sen måste jag säga att jag gillade det där haussade och demokratiskt framröstade inlägget om sugrör och apelsin lite extra mycket!!

    SvaraRadera
  2. Vet du vad Daniel? Du gör mig genuint glad (förutom när vi pratar hockey ikväll) och det gör mig så glad. Så glad! Om du har tid och ork så får du gärna fortsätta...

    SvaraRadera
  3. Kul att göra nån nytta så enkelt!

    SvaraRadera
  4. Alla blir glada! Hoppas du orkar fortsätta..

    SvaraRadera