torsdag 10 februari 2011

Ny omröstning

Okej, eftersom jag har svårta att bestämma över min egen blogg har jag startat en omröstning.

Två av mina viktigaste läsare har uttryckt sina åsikter om kommentarshanteringen här på Kavelmora Ink. Den ene tycker att pop-up är från Hades och den andre tycker att pop-up är det nya svarta.

Jag vet inte, eftersom jag så sällan kommenterar på min egen blogg. (Nej, inga av de anonyma kommentarerna är mina. Även om det kanske skulle vara troligt och inte så oväntat.)
Men det gör ju Du - och det är jag så glad för!!

I det här kommentarsfältet så får du jättegärna skriva varför du tycker som du tycker och i sann majoritetsanda så gör vi som majoriteten tycker. Jag vill bara också säga att jag inte tänker avgå i första taget härifrån Kavelmora Ink, så nu vet du det också.

Men hursomhelst. Var gärna med och tyck till!
Om du vill.

10 kommentarer:

  1. Neeej Varför?
    Det är rörigt och irriterande och funkar dåligt på en av mina plattformar. Mycket snyggare och smidigare så här.

    Men jag lyssnar alltid på argument när jag inte förstår. tell me why!

    SvaraRadera
  2. Lägger ner min röst. Don´t care. Jag är så SJUKT flexibel! (Men är inte en av perksen med att äga bloggen att man har oinskränkt makt?)

    SvaraRadera
  3. Fördelen med popup är att man slipper backa tillbaka när man kommenterat eller läst kommentarer för att kunna läsa fler blogginlägg. Sen tror jag faktiskt att jag aldrig kommenterat via en mobil plattform någon gång. Kanske borde prova det.

    SvaraRadera
  4. I så fall måste ju nackdelen vara att du inte får statistik på varje inlägg om du aldrig "klickar in dig" på dom
    Men jag förstår vad du menar Marcus...
    Bra point

    SvaraRadera
  5. Daniel: Vad menar du med statistik på varje inlägg?

    En nackdel med popup är när det börjar bli för många kommentarer, då föredrar jag icke popup.

    SvaraRadera
  6. Han med tidningarna12 februari 2011 kl. 22:11

    Hmm, inte jätteviktigt egentligen. Men jag läggen en halv röst på icke-popup.

    SvaraRadera
  7. Jag blir så glad av ert engagemang! Och nu är det jämnt också i omröstningen - 50/50! Men hur ska jag räkna din röst, Han med tidningarna? (Och sen måste jag säga att jag har svårt för det här med dubbla negationer, så jag är lite osäker hur du röstade..)

    SvaraRadera