söndag 30 januari 2011

Första Lagmötet inför Duvan Cup 2012

Nu är Duvan Cup slut för den här gången.

Men nästa gång, om ett år så finns chansen att vara med igen! Om du vill vara med så får du säga till mig här. Jag tänker att vi kör rosa matchtröjor, vi kan ha våra telefonnummer på ryggen och så kämpar vi för att vinna.

Om det vill sig väl så kommer jag köra vidare med min målgest * att tappa klubban och se förvånad ut * och jag spelar gärna högerback.

Vad ska laget heta?
Och kom med förslag nu - det blir ju roligare då.

9 kommentarer:

  1. Jag kan va målvakt och kasta ut bollen (i huvudet på folk).

    SvaraRadera
  2. Jag hoppades lite på dig, Hallmans Pojken. Men det måste inte vara tennisbollar för att du ska träffa?

    SvaraRadera
  3. - Kompisar från förr
    - Kavelmora United
    - in med bollen i nät-verket
    - Så mycket bättre
    - Diaspora ibk

    Sem måste vi såklart ha blogg och twittertagg och facebookgrupp.

    SvaraRadera
  4. Jag är på! Min uppgift kan vara att tackla eventuella anfallare över sargen, eller fälla de som är för stora att tackla:)

    SvaraRadera
  5. Daniel - grymma lagnamn! Kompisar från förr och Kavelmora United är mina faves hittills (och jag gillar ditt ordvitsande!). De andra grejerna med fb-sida, blogg med mera är ju självklara så vi får börja skissa på det snart.

    Kickeli - Bra att du är på. Bra att du hittar en roll i laget redan nu - det är aldrig för tidigt.

    SvaraRadera
  6. mixter master boy1 februari 2011 kl. 07:20

    jag kan va med och trycka in folk i ribbstolarna det är jag expert på sen mariannelund

    SvaraRadera
  7. Och som du tryckte in mig i ribbstolarna Mixter Master Boy… men det är bra! Då har vi två tacklare, en målvakt, en högerback, en ordsmed så då har vi definitivt en stomme! Känns skönt.

    SvaraRadera
  8. Arnfjell - härligt att planer smids i så tidigt stadium! Nu får ni se till att leverera - det skulle vara kul med lite sällskap där uppe i toppen ;)

    SvaraRadera
  9. Jag litar på att vi möts i finalen, bäste Arnfjell! Hur funkar seedning nuförtiden i Duvan Cup? Om man inte har varit med på 40 år så är man garanterad en plats i sextondelen? Eller?

    SvaraRadera