måndag 24 januari 2011

Statistik och en sån här "Hallå, är det nån där?" -fråga

Igår var ställningen
1. USA
2. Sverige
3. Finland.

USA ledde stort men idag är ordningen återställd. Med en liten twist: Brasilien är med på listan! Det tycker jag är jätteroligt och det verkar ju toppen det här med att du som läser kan få det här dravlet på ditt språk!

Och så till del II av inlägget.
Inte för att verka pressande eller så, men var är ni mina bloggskrivare? Ja, kanske inte här då men det är så tomt i min RSS-läsare bara... eller är det nåt jag har missat? Igen?

8 kommentarer:

  1. Alltså, jag tränar. Jag hinner inte med det här internet:andet har jag märkt.

    Det känns inte bra. Inte. bra.

    SvaraRadera
  2. Okej, good for you. Men alla uppskattar det inte... bara så du vet.

    SvaraRadera
  3. Asså jag ska bättra mig. I promise. Men vad ska jag skriva om?

    SvaraRadera
  4. Bra! Du kan skriva om träning - det skulle du kunna göra mycket intressant, sådeså.

    SvaraRadera
  5. Vem vad ska jag skriva om? Jag som inte tränar?

    SvaraRadera
  6. Du har ju mackskolan Marcus! Eller bara fortsätt som du gör (bara lite oftare...)

    SvaraRadera
  7. Antar att jag ska ta åt mig också...

    SvaraRadera
  8. Min mamma har ett talesätt:
    "När man kast' en pinn' in i hunnhopen, den han ta i, han skrik."

    Och Miriam, det är ju bara för att jag tycker ni som skriver det jag brukar läsa, skriver så bra!

    SvaraRadera