torsdag 27 januari 2011

Gästbloggare är bra

Tänkte bara passa på och tacka dagens Gästbloggare Modedoktorn för väl utfört arbete.
Hoppas din svanskota läker bra och igen - tack för det fina inlägget som du komponerade trots din skada. (Iofs kanske man inte skriver med svanskotan, men du fattar va?)

Du som också är sugen att gästblogga här på Kavelmora Ink - hör av dig. Jag finns på alla möjliga ställen, ofta tillgänglig.

En sak till bara: Spännande veckan bara fortsätter och fortsätter. Kanske ända tills nästa vecka.

4 kommentarer:

  1. Tack ska DU ha Fredrik! Man brukar ju i vissa sammanhang säga: "don´t quit your day job", och jag tror jag går tillbaka till mitt imorgon. För jag tror svansen är så bra som den kommer att bli på några veckor, och så längtar jag lite till jobbet... Men det var roligt att få prova på livet som bloggare! För mig innebar det sovmorgon, plyschbyxa och soffliggande. Antar att det inte är riktigt så det ser ut för dig? Och ändå orkar du förgylla mitt liv med denna prima blogg! Det är fint det. Tack för det.

    Kram../ M

    SvaraRadera
  2. Du vet att du alltid har en stående inbjudan att gästblogga, glöm aldrig det.
    Att längta till sitt jobb är en skön känsla och jag hoppas du får kul i helgen!
    Och varför skriver inte jag i plyschbyxor? Med sovmorgon? Märkligt... men dig väl unnt.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack Fredrik, för alla vänliga ord! Idag jobbar jag mitt riktiga jobb. Det går hyfsat. Filar i huvudet på nya inlägg, kanske du ska ha en temavecka ngn gång?

    SvaraRadera
  4. Har du någe önskan om tema? Jag har ju veckor och teman om vartannat - så absolut! Keep em coming bara…

    SvaraRadera