tisdag 18 januari 2011

Spännande veckan, del I

Igår måndag. Vi fick inget som vi ville ha men var ändå nöjda. (Jag skriver lite kryptiskt så att ingen ska förstå vad det handlar om, det bättrar på spänningen kanske?)

Idag tisdag. Vi fick något som vi inte skulle fått och blev mycket nöjda. (Kryptisismen fortsätter.)

En annan spännande fråga att ta upp till diskussion är det här med kost. I söndags - Tacopaj. Igår i matlådan - Tacopaj. Idag i matlådan - Tacopaj.
När kommer skörbjuggen? Är det C-vitamin i pannkakor, tacos och makaroner? Snälla säg ja, för annars blir jag orolig på riktigt. Spänningen blir lite olidlig, och det är bara tisdag...

Och en sak till.
Det har kommit till min kännedom att vissa inte gav sig till känna på senaste uppropet och att de tydligen ändå var här. Eftersom jag inte har närvaroplikt här på Kavelmora Ink så ville jag bara säga att man får säga till att man är här om man vill, men det finns inget tvång. Än.

Men jag hoppas att du trivs.

Och en sak till. SJUKT stavas SJUKT. Inte SKJUKT.

Och den spännande veckan fortsätter... häng med för att du törs. Om du vill.

4 kommentarer:

  1. Det är i sanning en spännande vecka... När är den slut tror du?

    Jag hoppas ni får allt ni ska ha och kanske ngn liten bonus!

    Kram../ M

    SvaraRadera
  2. Fredrik, du är ju så sjukt generös. Tackar så hemskt mycket! Kommer du att kalla mig mössmannen nu? Dom passade bra båda två och dilemmat är vilken jag ska välja. Har du också två? För i sådana fall kan du väl skriva exempelvis grå som status så kan jag ha den svarta? För annars kanske vi ser ut som tvillingbröder, fast det är vi ju. Bröder alltså!
    Peace&Love

    SvaraRadera
  3. Modedoktorn - Jag tror kanske den tar slut nån gång efter måndag-tisdag nästa vecka, så spännande får vi nog tycka att den är.
    Och vetum? (som Leod säger) Right back atcha. Det där sista du skrev alltså.

    Mössmannen - Roligt att du gillade dem. Jag brukar säga att jag automatiskt speglar dem jag möter, så skyll dig själv.
    Jag är bara grå och trist men jag kan skriva status för dig.
    P&L

    Marcus - And I love it!

    SvaraRadera